Alan Silvestri - The How Works (From "Avengers: Endgame"/Audio Only)

Vevo
26.04.2019
For even more news, stay tuned to:

#AvengersEndgame #MarvelMusic

Music video by Alan Silvestri performing The How Works (From "Avengers: Endgame"/Audio Only). © 2019 Marvel Music, Inc.

Alan Silvestri - The How Works (From "Avengers: Endgame"/Audio Only) Смотреть онлайн
Комментарии
Future Venom Zone
0:48 Oh see that's complicated, you see 5 years ago there was this big purple dude called Thanos who was all like "Damn, this universe is like really overpopulated, know what I'm saying? I better go do something about it" so he went around and started collecting these things called infinity stones but the Avengers were all like "naw man, we ain't gonna let you do that, bro" but Thanos was all like "you really gonna try and stop me" and then they all had a big fight in space while on earth, Thor comes in and is all like "Damn, where's Thanos, I wanna get my revenge on him for killing my brother and the last of my friends" and then Thanos comes to earth and snaps his fingers and everyone turns to dust and Captain America's all like "Damn homies, I think we just lost"

I can't believe i just wrote all of that because of one sound
Uriel G.
Alan Silvestri : So how much jazz do you want?


Russos : Yes
Ωhmα PlayMaker
Avengers Theme with a touch of Ant-Man. Awesome.
Raj S
Thor: blabbering about his past instead of Aether
Everyone: 🙄🙄
Scott Lang: 😀😀
Kyle Flash
"If you guys pick the right year there are three stones in New York"
"Shut the front door"
Emperor Sloth
Never in my life did I think I'd hear a JAZZ version of the Avengers theme.
Pablo Fernández
0:48
''thor, what do you know?''
.....
''Is he asleep???....nah i think he is dead''
GogetaTV
If you think about it, the RAT that released Scott from the Quantum Realm led to the 1 Victory of the Avengers vs Thanos out of the 14,00,605 different realities.
Fred N
Many years ago, my grandfather tried to hide the stone from The Dark Elves.... OoOoOoOoOoOoOo
Black Powder User
"Oh, look, it's a puppy, all happy and everything.


Do you want to go to space, puppy? I'll take you to outer space."
Deadpoule
I didn't know I needed an elevator music version of the Avengers theme until now
Craig Shipway
Man the avengers theme is so good thank you Alan Silvestri
ScarCat bade
Avengerse Theme+ Mission Impossible Theme:
MaserOfficial
The look Iron Man gives Cap after he gives his pep talk like “ goddamn man you’ve gotten so damn good at”
Fernando Juarez
Avengers theme song. Jazz Version. I love it!😂😍Antman you’re the best.
Xon Lu
When they lay together randomly on the table XD
Zaidi Bin Ramli
If you think about it, Ant-Man came up with the idea that saves everyone.
LordStarscream100
What gets me is the jazz version of the Infinity Stones theme at 1:31, and how it's constantly interrupted by the drums, haha.
Steven99
The Time Heist
elledy92
0:52
"Is he sleeping?"
"No, i think he's dead."